Nya på Simplify – Linnéa Salmi och Philip Cascalheira

Vi fortsätter rekrytera för att möta den ökade efterfrågan på Simplifys tjänster. Våra nyaste kollegor är två fotbollsspelande säljare som kommer att utgå från vårt kontor i Malmö. Välkomna, Philip Cascalheira och Linnéa Salmi!

Berätta om era bakgrunder!

Linnéa: Jag är 21 år gammal och uppvuxen i Staffanstorp. Jag läste idrottsgymnasiet för att satsa på fotbollen och spelar än i dag med Staffanstorp i division 2, men mitt fokus nu ligger på jobbet. Jag har en examen från IHM Business School som account manager med fokus på företagsförsäljning inom IT, vilket gör att jobbet på Simplify känns som gjort för mig.
Philip: Jag kommer precis från en dubbel kandidatexamen, där jag läst management och ekonomi. Men jag är faktiskt också fotbollsspelare och spelar i division 2 med FC Rosengård. Jag älskar egentligen allting som handlar om tävling och att vinna, och spelar också bland annat golf och padel. Jag har en väldig vinnarskalle, tar jag mig an något vill jag göra det bra, och allra helst bäst.

Varför började ni på Simplify?

Philip: I första hand för att Simplify har ett riktigt intressant erbjudande kring digital kommunikation, som jag själv är en stark förespråkare för och som förstås är något som vi bara sett början av. Men jag kände också redan vid de första intervjuerna att människorna på Simplify var härliga och på många vis liknade mig med intressen och värderingar. Det är ett fantastiskt team att jobba med.
Linnéa: Jag lockades av att Simplify så tydligt är ett företag som vill framåt, och ett företag med en bra och stark kultur. Jag är själv väldigt driven och vill ständigt utvecklas, vilket jag tror och hoppas att jag kan göra på Simplify.

Vad ser ni att ni kan tillföra till Simplify?

Linnéa: Förhoppningsvis massor av driv och positiv energi, men jag ser också att det är bra att få in en till tjej i teamet. Det är inte jättevanligt med tjejer inom IT, vilket är både en möjlighet och en utmaning – men det är helt klart något som gör att man sticker ut.
Philip: Som säljare på Simplify är jag med på hela resan; från prospektering till kontakt med kund och förhandling. Där ser jag att jag kan dra nytta av båda mina utbildningar, och jag tror även jag kommer ha nytta av att jag tidigare jobbat som servicetekniker inom ventilation. Jag har varit mycket ute hos kunder och gjort tekniska installationer, vilket fått mig att förstå hur saker hänger ihop, men framför allt har jag förstått vidden av en bra kundrelation. Det är det viktigaste
av allt!

Vill du komma i kontakt med oss eller boka ett videomöte?

Välj tjänsteområde och fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig inom kort!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.